نتایج هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران - آذفوتو AzPhoto | پورتال خبری تحلیلی عکاسی ایران
جشنواره ملی عکس زعفران

نتایج هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران

هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه با حضور مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد، مدیران استانی و مسئولین محلی در محل سالن اجتماعات دانشگاه تربت حیدریه، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این مراسم عبدالرضا سهرابی، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنر و اقتصاد مکمل یکدیگر هستند و در کنارهم به شکوفایی می‌رسند.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم از این پس این جشنواره به‌صورت دوسالانه عکس، پوستر و کارت پستال برگزار شود که از این پس نیز ما حمایت خود را از برگزاری این جشنواره بیشتر خواهیم کرد.

سهرابی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌هایی همچون جشنواره ملی عکس زعفران به معرفی و شناخت هرچه بیشتر و بهتر محصولات و به‌ویژه زعفران به دنیا و بازار‌های جهانی می‌شود.

علی عمرانی، دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه در آیین اختتامیه گفت: در جشنواره امسال ۷۰ عکاس شرکت کردند که ۴۰ عکاس کشوری و ۳۰ عکاس منطقه‌ای با حضور در این جشنواره ۸۲۱ اثر خلق کردند.

عمرانی ادامه داد: این آثار در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی توسط داوران ارزیابی و نفرات برتر هر بخش معرفی شدند، که امسال بخش آرشیو شامل فیلم و عکس مربوط به دوره‌های قبل نیز به موضوعات جشنواره نیز اضافه شد.

نفرات برتر هر بخش:
رتبه‌های اول تا سوم بخش اصلی: حمید سبحانی، امید علیزاده و مهدی وقاری
شایسته تقدیر: هاشم عرفان‌منش و میراکبر بهای
رتبه‌های اول تا سوم بخش ویژه: رضا اسماعیل زاده، امید علیزاده و محمدرضا اعتقادی
رتبه‌های اول تا سوم بخش جنبی: سیدعلی رضویان، فرناز دمنابی و نگین جباری‌




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *