برگزاری هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران - آذفوتو AzPhoto | پورتال خبری تحلیلی عکاسی ایران
جشنواره ملی عکس زعفران

برگزاری هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران

دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه از برگزاری هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران با حضور ۴۰ عکاس مطرح کشوری و ۳۰ عکاس منطقهای خبر داد.

علی عمرانی؛ دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه گفت: با توجه به استقبال هنرمندان عکاس از سراسر کشور و پس از وقفهای یکساله هفتمین دوره جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه برگزار می شود.

عمرانی در گفت وگو با خبرنگار…… با اشاره به برگزاری این جشنواره اظهارداشت: همزمان با فرارسیدن بهار زعفرانیترین شهر جهان و رویش پهنهای از سرخ ترین گلهای زعفران ناب ایرانی در پرمحصول ترین نقطه ایران میزبان برگزاری هفتمین دوره از جشنواره ملی عکس زعفران با حضور هنرمندان عکاس سراسر ایران می شود.

وی افزود: این جشنواره پس از یکسال وقفه و با پیگیریهای متعدد مسئولان برگزاری و با موضوع زعفران از مراحل برداشت، فرآوری، بسته بندی، تهیه و مصرف برگزار و قرار است با نگاه خلاقانه هنرمندان عکاس تمامی این زیبایی ها ثبت وماندگار شود.

دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه تصریح کرد: هنرمندان عکاس سراسر ایران می توانند در سه بخش اصلی، ویژه وجنبی در این جشنواره ملی حضور یابند.

عمرانی با اشاره به گاه شماره جشنواره بیان کرد: هجدهم آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار از سوی دبیرخانه در نظر گرفته شده ونوزدهم آبان نیز داوری آثار انجام می شود.

وی ادامه داد: کمال الدین شاهرخ، عادل عزیزی، محمد ستاری، محمدرضا شریف زاده، ناصر محمدی وعادل عزیزی داوری این دوره از جشنواره ملی زعفران را برعهده خواهند داشت وبیستم آبان نفرات برگزیده از سوی هئیات داوران در آیینی تقدیر وجوایزبه آنها اهدا می گردد.

دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه وزاوه خاطر نشان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی دبیرخانه این جشنواره ، در بخش اصلی سه نفر برگزیده ودو نفر شایسته تقدیر، در بخش ویژه نیز سه نفردر رتبه های اول تا سوم ودر بخش جنبی در مجموع ۶ برگزیده در بخش های عکس و ویدیو خواهند بود.

عمرانی با اشاره به انتشار فراخوان گفت: هنرمندان می توانند قوانین و مقررات هر یک از بخشهای این جشنواره را در فراخوان منتشر شده ازسوی دبیرخانه این جشنواره مطالعه کنند.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *