نمایشگاه عکس های مجتبی اسماعیل زاد در گالری ۱۷ ارومیه - آذفوتو AzPhoto | پورتال خبری تحلیلی عکاسی ایران
نمایشگاه عکس های مجتبی اسماعیل زاد در گالری 17 اورمیه

نمایشگاه عکس های مجتبی اسماعیل زاد در گالری ۱۷ ارومیه

سومین نمایشگاه انفرادی عکس های مجتبی اسماعیل زاد با عنوان ” گوشه ای برای تنهایی” از یکشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ در گالری ۱۷ ارومیه پذیرای علاقمندان است.

در معرفی این نمایشگاه آمده است :
“احساس ناشادی که ناشی از احساسات منفی مانند اضطراب، نگرانی و نداشتن امید نسبت به آینده است، به مرور زمان، افراد جامعه را در تنگنا قرار می دهد و یکی از مکانیسم های دفاعی در برابر تنگنای اجتماعی، رو آوردن به تنهایی و انزواست. در جامعه ای که مردم احساس می کنند حرفشان را نمی توانند بیان کنند، شنونده ندارند و دیدگاه هایشان ناشنیده و نادیده می ماند، تاب آوری کاهش می یابد و گسست اجتماعی پدیدار می شود.
“شهرچای” برای اهالی اورمیه چیزی بیشتر از یک رودخانه است. مامن و پناهگاهی است در میان شهر و در دسترس همگان. این رود، طی سال ها به بخشی از هویت و فرهنگ ارومیه تبدیل شده که در حافظه جمعی و تاریخی مردمان آن حضور دارد.”گوشه ای برای تنهایی “روایت انسان هایی است که تنهایی خود را به آغوش شهرچای می آورند و در گوشه ای از آن پناه می گیرند. شاید آب و جریان آن ، مساله زندگی را ساده تر و شورِ آن را بیشتر کند”

درباره عکاس:
مجتبی اسماعیل زاد، متولد ۱۳۶۹ در ارومیه ، عکاس و داستان نویس است. او فارغ التحصیل رشته حقوق است عکس های و از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه عکاسی شروع کرده و تاکنون در چند نمایشگاه گروهی و انفرادی شرکت داشته است.

نمایشگاه “گوشه ای برای تنهایی” مجتبی اسماعیل زاد

۲۱ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ( افتتاح یکشنبه ۲۱ اسفند ساعت ۱۷)
ساعات بازدید همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۱
نشانی : ارومیه ، خیابان حسنی ، کوی پنجم، سمت چپ کوی اول، گالری ۱۷

نقد و بررسی ها

  • 10
  • 10
  • 10
  • 10
  • 10
  • 10

    Score

    سومین نمایشگاه انفرادی عکس های مجتبی اسماعیل زاد با عنوان " گوشه ای برای تنهایی" از یکشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ در گالری ۱۷ ارومیه پذیرای علاقمندان است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *